מה זה כסא משרדי ארגונומי?

אם התחלתם לחפש כיסא משרד ושמעתם על כסא משרדי ארגונומי אין סיכוי שלא תמצאו אלפי אתרים וחנויות שמשתמשות במושג לתיאור הכיסאות שלהם. גם אם כתוב כסא ארגונומי, לא בהכרח מדובר על כיסא ארגונומי.

כל יצרן ריהוט משרדי מתגאה שהכיסאות שלו הכי מעוצבים, הכי איכותיים וגם ארגונומיים. לצערנו חלק משתמשים במושג בלי לדעת באמת מה הוא אומר או בלי לתת כיסוי לדברים. לא כל כסא משרד הוא כסא משרד ארגונומי וצריכים להתקיים מספר תנאים כדי שהוא אכן יהיה כזה. אז כדי שלא תיפלו בפח ולא תשלמו מחיר גבוה על כיסא שלא יספק לכם את התמיכה הדרושה, הנה כמה דברים שכדאי לדעת. מה זה בכלל כיסא ארגונומי? איך תדעו שהוא באמת כזה? והאם זה באמת חשוב כל-כך? צוות המומחים שלנו עם כל הפרטים.

מה זה כסא משרדי ארגונומי?

iהעיקרון העומד מאחורי הארגונומיה הוא התאמת הסביבה לאדם במקום ההפך. הכוונה בתחום שלנו היא לתכנן ולייצר רהיטים למשרד aשמותאמים באופן אישי לישיבה המשתנה מאחד לאחד. כשאנחנו מדברים על כיסאות משרד ארגונומיים אנחנו מדברים למעשה על כיסאות שניתן לכוונן אותם בהתאם למבנה הגוף המשתנה של כל אחד. באמצעות כיוון מדויק כל אחד יוכל לשבת בצורה נוחה על הכיסא. זה מה שיביא למינימום נזקים בריאותיים כתוצאה מישיבה לא נכונה. ישיבה נכונה היא ישיבה שבה הרגליים מגיעות לרצפה בנוחות, הגב נותר זקוף וישנה שמירה על חוט השדרה והיציבות. היא מתאפשרת רק באמצעות כיסא שניתן לכוון בהתאם לגובה הדרוש לכל עובד.

כך תדעו שהכיסאות שבחרתם באמת ארגונומיים

לצערנו בזמן האחרון אנחנו שומעים את המושג “ארגונומי” גם בהקשרים שגויים, כלומר יצרנים מבטיחים שהכיסאות שלהם הם כאלה אפילו שאין לכך כל אחיזה במציאות. אז לא, לא כל כיסא נוח אורטופדי הוא ארגונומי וכדי שהוא אכן יהיה כזה צריכים להתקיים תנאים מסוימים. ראשית, הכיסא חייב להיות בעל מנגנון כיוון שכל מי שיושב אליו יוכל לשנות בהתאם לנתוני גופו. המנגנון מאפשר הנמכה או הגבהה של הכסא על פי הגובה של של מי שיושב עליו ובהתאם לשולחן שלמולו הוא עובד. שנית, כסא משרד ארגונומי צריך, כאמור, להתאים את עצמו לנוחות העובד ולכן גם המשענת צריכה להתכוונן ושאר חלקי הכסא. עליכם לוודא שהכיסא שאתם קונים אכן מכיל מנגנונים שמאפשרים את כיוון הכסא בהתאם למבנה הגוף שלכם וכן שהוא מיוצר בתכנון אורטופדי נכון ומדויק. בדקו זאת והתייעצו איתנו בחינם לפני שאתם קונים.

כיסאות משרד ארגונומיים – האם זה באמת חשוב כל-כך?

יש מוצרים שככל שיתווספו להם תיאורים מחמיאים כך המחיר שלהם יעלה. יש מוצרים שעדיף לשמור אותם פשוטים ואין באמת סיבה לשלם יותר כסף על תכונות שאפשר להסתדר בלעדיהן. במקרה של כסאות משרד ארגונומיים זה לא נכון ובהחלט ישנה חשיבות לכסא שכזה. סביבת עבודה ארגונומית (שמותאמת לעובד באופן אישי) מאפשר עבודה ממושכת ונעימה יותר. כתוצאה מכך נמנעות או מצטמצמות באופן משמעותי פגיעות בחוט השידרה וביציבה ובאופן ישיר עולה ההתייעלות והתפוקה בעבודה. אז כן, למקרה שתהיתם אם שווה לשלם יותר על כסא משרד ארגונומי התשובה היא בהחלט כן. ההשקעה תשתלם לכם לטווח הרחוק ואפילו תחזיר את עצמה דרך הישגים גבוהים בעבודה.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד