כסא משרדי אורטופדי

כשהגב זועק אחרי יום עבודה או אחרי נסיעה ארוכה ברכב אין צורך לרוץ לספר הטלפונים ולהזמין תור לאורטופד.

ברוב המקרים הבעיה היא בהרגלי הישיבה שלנו ואת הטיפול בבעיה רק אנחנו נוכל לעשות לעצמנו עם שינוי קטן, קטן מאוד. אז קחו אוויר, צאו לחנות הקרובה ומצאו את הכיסא הנכון שיוכל לשנות לכם את הרגלי הישיבה ולהעלים לכם את כאבי הגב. כסא משרדי אורטופדי הוא מוצר חובה בכל משרד שיש בו אנשים שעובדים שעות מול מחשב. כיסא אורטופדי מומלץ מבית ספינזי הוא כיסא אורטופדי דגם אוריון.

מה זה כסא אורטופדי?

לאורך השנים עם השינויים בטכנולוגיה הושפעה גם צורת העבודה של כולנו. המכונות בפס היצור החליפו אותנו ואנחנו התיישבנו כדי לפתח את המכונות. כמות השעות שאנו יושבים ביום עולה כל הזמן וכבר עברה את עשר השעות ליום בממוצע לאדם בעולם המערבי, כך שלמעשה את רוב השעות בהם אנו ערים אנו מעבירים בישיבה ולכן עולה בנו הצורך בכיסא שיהיה בנוי נכון, יגרום לנו לשבת נכון ולא יפגע לנו בגוף -הכיסא האורטופדי.

חשיבות הכסא האורטופדי

אנו יושבים בעבודה, בזמן הנסיעה, מול המחשב ומול הטלוויזיה בבית וישיבה לא נכונה לאורך זמן גורמת לנזק גדול לגוף. הנזקים באים לידי ביטוי בבעיות וכאבי גב שנוצרים מלחץ על הגב התחתון בזמן הישיבה, צוואר תפוס ואפילו פגיעה בזרימת הדם. מחקרים רבים הראו שעקב עובדות אלה, עובד שיושב על כיסא אורטופדי מותאם ולא מתעסק בנוחיות שלו, יסתובב פחות, יהיו מרוכז יותר וכך יעלה את תפוקת עבודתו. כל אלה שמים את חשיבות הכסא האורטופדי והופכים אותו לכלי עבודה או פנאי חשוב ביותר.

איך בוחרים כסא משרדי אורטופדי למשרד?

במקום עבודה כשהאנשים שעובדים על הכיסא מתחלפים, ננסה למצוא את הכיסא עם מספר הפונקציות המשתנות הגדול ביותר כך שכל עובד יוכל להתאים לעצמו את כיסא המזכירה אבל כשנלך לבחור כיסא אורטופדי אישי נצטרך לבחון מספר פרמטרים על מנת לנסות ולהתאים לנו את הכיסא באופן אישי. הפרמטרים החשובים ביותר ואלה שלא כדאי שנפספס הם גודל הכיסא שצריך להתאים גם לגודל שלנו ולריהוט במקום אליו הוא מיועד ופונקציות ההזזה וההתאמה של הכיסא בהם חשוב שנוכל לשנות את גובה הכסא, את זווית המשענת שתומכת בגב כך שהם יהיו ישרות.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד