כסאות מנהלים איכותיים

בין כל הכסאות החשובים שנמצאים במשרד, כסא מנהל הוא אולי החשוב ביותר. זהו הכסא שבו נלקחות ההחלטות החשובות ביותר, ובו יושב המוביל של כל הספינה הזו שנקראת משרד החברה או העסק.

כסאות מנהלים באיכות טובה הם חשובים לטובת תפקודו השוטף של המשרד, לטובת בריאותו של המנהל היושב עליו ובעצם לטובת העסק כולו. מחירם של כסאות מנהלים איכותיים לא חייב להיות מופקע ולא הגיוני, וכיום ניתן להשיגם במחירים נוחים. אצלנו בספינזי תמצאו מגוון דגמים של כסאות מנהלים איכותיים במחירים משתלמים למדיי ובעיצובים יוקרתיים ומוקפדים מפני שכיסאות מנהלים מיובאים באופן ישיר על ידינו.

כסא מנהל נוח… גם במחיר

המנהל הוא בדרך כלל גם זה שאחראי על הזרמת התקציב לטובת ריהוט המשרד. אז כדי שכסא המנהל יהיה באמת ובתמים נוח עליו גם להיות במחיר נוח.. כך כל הצדדים יצאו מרוצים ויוכלו לשבת בנוחות וללא רגשות אשם על בזבוז כספים. כיום ניתן להשיג כסא מנהלים איכותי במחיר משתלם ונוח מבלי להתפשר על איכותו. היכולת שלנו לספק מוצר באיכות גבוהה ובמחיר נוח נובעת מ-40 שנות ניסיון בייבוא חומרי גלם וחלקים לכיסאות.

השוואת מחירים כסאות מנהלים

בדיוק כמו כל דבר אחר בשוק, גם בכסאות מנהלים מנעד המחירים הוא עצום. ניתן להשיג כסא מנהל זול באיכות נמוכה וגם כסא יקר באיכות מעולה. באמצע תמצאו כסאות מנהלים במחירים בינוניים ובאיכויות שונות. אז נכון שהמחיר הוא חשוב, אך לא פחות חשובה ממנו היא איכותו של הכסא. מדובר בכסא “עסוק” למדי וככזה עליו להיות נוח, בעל מבנה אורטופדי ולדאוג היטב לבריאות היושבים עליו.

כסא מנהל – איכות מול מחיר

הדילמה אם להשקיע בכסא מנהלים איכותי ולהשקיע עליו המון המון כסף, היא כבר לא רלוונטית בימנו אנו. הסיבה לכך היא שניתן להשיג כסאות מנהלים במחירים נוחים למדי כאשר איכותם אינה נפגעת בעקבות המחיר. אל תתפשרו על איכות הכסא! מדובר בדבר חשוב ובעל השפעה על מהלכים רבים במשרד. בואו לספינזי ותגלו שאפשר למצוא בכסא מנהלים אחד גם איכות וגם מחיר.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד