כיסא משרדי שהתקלקל

אתם יכולים להעביר שעות ארוכות על הכיסא במשרד שלכם, אבל בלאי הוא דבר טבעי – ועם הזמן, בלי תחזוקה הוא מתקלקל. הבעיה היא שלא תמיד יהיה לכם את החשק לקום ולתקן את הגלגל שנשבר או הריפוד שנקרע.

הראש עסוק בדאגות אחרות, וההזנחה יכולה לפגוע בכם בסופו של דבר. כיסא משרדי שהתקלקל יכול לגרום לבעיות שונות בעבודה. כיסא מחודש יתרום לא רק לנוחות ולריכוז בעבודה, אלא גם פיזית לגב שלכם ולאורח החיים שלכם.

החלפת גלגלים לכיסא

האם יש לכם כיסא משרדי שהתקלקל ואתם לא מצליחים לנוע עליו בניידות וחופשיות? אחד משיפוצי הכיסא המוכרים הוא החלפה של הגלגלים. הגלגלים נועדו על מנת להזיז את הכיסא ממקום למקום, לפעמים גם כשאתם יושבים עליו, וכאשר הגלגלים מתקלקלים חשוב לא להזניח ולתקן אותם. תיקון גלגלים הוא שיפוץ מוכר ולא בעייתי כל כך – ולכן לא תהיה בעיה לגשת לטפל בזה בהקדם האפשרי מול משפץ רהיטים או חנות רהיטים.

תיקון בוכנה לכיסא

לא כולנו נולדנו גבוהים ולא כולנו נולדנו נמוכים. כל אחד קיבל את הגנים שלו מאימא ואבא, ולכן ההמצאה החשובה ביותר בכיסאות המשרדיים היא בוכנת הכיסא – הבוכנה שולטת בגובה הכיסא וכך מבחינה ויזואלית יותר קל לעבוד מול מחשב, גם עם הידיים וגם בישיבה באופן אורתופדי ונוח לגוף. כשבוכנת הכיסא מתקלקלת יכולים להיווצר נזקים פיזיים ואי נוחות בשל הכתיבה במקלדת, ישיבה לא נוחה כאשר הכיסא נמוך או גבוה מדי וזה יכול להוציא את החשק מהישיבה במשרד ומהעבודה בכלליות. במצבים כאלה מומלץ לפנות למשפץ רהיטים לתיקון הבוכנה של הכיסא המשרדי שלכם.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד