כורסאות מנהלים מעור

גודל אינו בר חשיבות בבחירת כיסא או כורסת מנהלים: מה שחשוב הוא שתרגישו נוחות בגב התחתון בעיקר, והשאר כבר יימצא בגדר עדיפות נמוכה יותר.

כורסאות מנהלים מעור הפכו למושא הערצה בקרב מעצבים ולקוחותיהם, והטרנד כבר סחף אחריו לא מעט חיקויים טובים וטובים פחות. אצלנו תוכלו למצוא מגוון כורסאות מנהלים מעור באתר כמו כיסא מנהלים מעור אמיתי דגם ספרטה, כיסא מנהלים מעור אמיתי דגם לואי או כיסא מנהלים מעור אמיתי דגם דניאל.

איך נראה כסא מנהלים איכותי?

כיסא מנהלים העשוי מעור, מגיע לרוב מובנה עם חמישה גלגלים תומכים בבסיסו, משענת גדולה במיוחד יחסית לסוגי כיסאות אחרים, בעל אפשרות לשחק עם ידיותיו מבחינת זווית ומבחינת גובה (גובה ידיות הידיים בכיסא תורם מאוד לישיבה נכונה) ומנגנון ארגונומי אשר מתכוונן בהתאם לגודל גופו וצרכיו של המשתמש. התכונה האחרונה הופכת את כיסא המנהלים לדובדבן שבקצפת, בסוגי כורסאות מעין אלו – והמראה, מחסיר פעימה במובן החיובי כל פעם מחדש!

למה כורסת עור זה דבר נוח?

העור נותן את המראה היוקרתי לכל עין בוחנת שמגיעה למשרד – אבל מעבר לעשיית רושם מצוין ליושבי המשרד ולבאים מבחוץ, כורסת מנהלים מעור נותנת תחושה של עצמה ונוחות עילאית. כורסה מעור, לעומת כיסא מעור, מצוידת בשכבות כפולות של עור ולכן היא נוחה בהרבה יותר. מעבר לכך, החומרים הפנימיים שבכורסה (העץ, הקפיצים והברגים), נועדו לתמוך במשקל רב יותר ולכן הם עשויים מחומרים איכותיים יותר.

כיסוי עור למושבים במשרד

כאמצעי מקדים לתרומת הנוחות, חשוב שהמשרד שלכם יהיה ממוזג, היות ומזג האוויר לא משרה נעימות בישיבה על כל כיסא עור. במקרה הזה ספינזי השכילה והביאה לא מעט סוגי עורות איכותיים, אשר בהם ניתן לעשות שימוש, ללא צורך להרגיש שבגדיכם נדבקים לכורסאות האיכותיות. בין סוגי העורות ניתן לבחור בין עור אמיתי, מעובד, עור סקאי (סינתטי) ועוד כמה דוגמאות נוספות.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד