כורסאות המתנה נוחות

על כיסא מנהלים או מחשב כנראה כבר חשבתם, וכנראה שגם על כיסאות משרדיים שישמשו את שאר הפקידים חשבתם, אפילו שולחנות משרדיים וגם ארונות הזזה כבר קרוב לוודאי שרכשתם. ומה עם כורסאות המתנה לאורחים, על זה לא עברתם?

בנישה זו הנוחות חשובה, אך לא פחות מהעיצוב – הכל תלוי במסר שאתם רוצים לשדר! אם אתם מחפשים נישה צעירה, יכול להיות שתרצו עיצוב יותר צעקני, ואם אתם רוצים להראות רצינות אולי כדאי שתנסו משהו סולידי יותר. יש עצות רבות שניתן לתת בנושא כורסאות המתנה נוחות. השאלה כמה זמן אתם רוצים שהלקוח, העמית או מרואיין לעבודה אצלכם יחכה על הכורסה? זמן המתנה ארוך יכול לגרום לאנשים להיות חסרי סבלנות, ולכן אתם יכולים לאבד עסקה גדולה במיוחד! אנחנו לא אומרים לכם איך להתנהל חלילה וחס, אבל כן נגיד שאולי כדאי לחשוב על כורסת המתנה נוחה במיוחד, אם זמן ההמתנה רב ביותר.

כורסאות המתנה למשרד

בזמן שאתם עסוקים בעבודה, והפגישה הבאה שלכם נמצאת בחוץ ומחכה – למה שלא תיתנו לו, לה או להם להרגיש בנוח? נשמח להציע מגוון ספות או כורסאות שיכולות לשמש את האורחים או הלקוחות שלכם בנוחות, והם יכולים להיות פונקציונליים ביותר מבחינת ניידות במובן של גלגלי רגליים במקום רגלי ניקל וכיוצא בזה, משענות ידיים מרופדות לכיסא במקום ברזלים בלבד או כאלו שבהם אין משענות בכלל, או אולי משענת גבוה במקום נמוכה.

סט ריהוט המתנה למשרד

אם כבר אתם בודקים אופציות של ריהוט משרדי aבסט המתנה משרדי, למה לא למצוא סט רהיטים של כיסאות או כורסאות שבא עם שולחן? כך מי שמחכה בפינה זו יוכל גם לקרוא עיתון או מגזין על השולחן או להניח עליו קפה בלי שיחשוב פעמיים איפה להניח את החפצים הללו. סט יכול לבוא כורסה אחד ביחד עם עוד שניים או שלוש כורסאות בצבע אחיד (ואולי גם הכל ביחד), וניתן למצוא גם כיסאות מחוברים אחד לשני עם שולחן קטן החוצץ ביניהם. יש המון אופציות לריהוט משרד בהקשר של כורסאות המתנה נוחות, רק אל תתנו לאדם היושב עליו לחכות הרבה זמן, ואם אין ברירה אז לפחות אל תתנו לו לסבול על כיסא לא נוח!

לא רק במשרד – כורסאות המתנה

למעשה, ניתן למצוא כורסאות המתנה לא רק במשרד. אתם יכולים למצוא אותם במוסדות ממשלתיים וציבוריים, בפארמים השונים, בבתי מרקחת, בקופות חולים, בתי חולים, צימרים, בתי מלון, מכוני יופי ואפילו במסעדות.

כורסאות המתנה הפכו להיות נחלתם של עסקים וגופים רבים אשר רוצים לתת ללקוחות שלהם אווירה נעימה וביתית בעודם מחכים לקבלת שירות, כורסאות המתנה לרוב מגיעות יחד עם פינות המתנה הכוללות אביזרים נוספים אשר מוסיפים לחוויית הלקוח. למשל, שולחן נמוך להנחת כוס הקפה או עיתונים להגברת חווית הלקוח הממתין.

פינות המתנה בהתאמה אישית – גם אתם יכולים

למעשה, כורסאות המתנה ללקוח זו רק ההתחלה. כמו שכבר אמרנו, אתם יכולים לספק ללקוח שלכם חוויה בלתי נשכחת בעודו מחכה לשירות שלכם. תוכלו לבנות פינת המתנה כמו בחלומות, בהתאמה אישית ולפי רצונכם.

פינת המתנה יכולה לכלול שולחנות, בר המתנה עם שתייה קלה או חריפה ואפילו טלוויזיה – כל אלו משפרים את חווית הלקוח והופכים את חווית ההמתנה לנעימה ביותר.

בוחרים נכון – בוחרים ספינזי

ספינזי מתמחה למעלה מארבעה עשורים בכל הקשור לפינות המתנה וריהוט משרדי. יחד איתכם ניקח את החזון שלכם ונתרגם אותו לפינת המתנה בלתי נשכחת. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום – כוס קפה עלינו!

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד