ישיבה נוחה והשפעתה על התפוקה

כאשר בוחרים כיסא מתאים לעבודה, אתם כמנהלים לא רק משפרים את האפקטיביות של העובד, אלא גם יכולים להעלות את רמת האושר שלו מהעבודה, ועובד מאושר יכול להיות כידוע עובד אפקטיבי ומצוין לאורך תקופת עבודה ארוכה עם במהלך עבודתו מתאפשרת לו ישיבה נוחה

ישיבה נוחה לעובד שלכם גורמת לכם להרוויח עובדים חרוצים לתקופה וותק לא קצרה! אז עכשיו שהנחנו את דעתכם לגבי ישיבה נוחה והשפעתה על התפוקה, נשאלת השאלה מהי הדרך הטובה ביותר לגרום לכך להתבצע מבחינת ריהוט המשרד?

איך לגרום לעובדים לעבוד מהר יותר?

ניהול נכון אולי יעזור לכם להניע עובדים במידה, אבל איך באמת תגרמו לעובדים לעבוד בצורה מהירה ויעילה יותר? אז עובד יכול להיות פרודוקטיבי יותר כאשר הוא יושב על הכיסא המותאם ביותר בשבילו! מבחינה זו, כיסא ארגונומי יכול להיות אידאלי לעובדי הייטק או פקידים אחרים אשר “מבלים” שעות בישיבה. אחת מתכונות הכיסא היא להתאים את עומק המושב למשתמש בו למשל. תכונות נוספות הן שליטה על הגובה כמו גם על היציבות בעזרת חמש זרועות עם גלגלים. ניתן למצוא עשרות כיסאות ממודלים והכל כדי להפוך את העובד למהיר יותר ואפקטיבי יותר! בואו לחנות של בעיר בראשון לציון. למפה לחצו כאן.

תפוקה טובה בעבודה בעזרת ריהוט טוב

כיסא טוב לגב העובד תורם לא רק לישיבה נוחה: השפעתו על התפוקה של העובדים השונים גם יכול לתרום להלך הרוח שלהם, ולא משנה כמה מוטיבציה תנסו להחדיר בהם וכמה תנסו לדרבן אותם להגיע להישגים – הסוגיה האורתופדית בהקשר לריהוט משרדי לא פוסחת על אף אחד בענייני בריאות! גם העובד המצטיין והנחוש ביותר יכול להתדרדר מבחינת תפוקת עבודה אם לא רוכשים כיסא טוב דיו הכולל משענת גב נוחה עם כוונונים אופקיים ואנכיים. כיסא ארגונומי זה, גם עוזר לא פעם במניעת מחלות ודלקות פרקים, היות ומה שגורם לעובד לחולי זה הוא הקיבעון בין היתר, לעבוד באותה תנוחה למשך זמן ארוך.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד