טיפים לבחירת כסא משרדי

הפריט אשר נראה לנו כל-כך מובן מאליו, מהווה בעצם נכס לכל חברה קטנה וגדולה! לא לחינם זכה הכיסא לכינוי “כס המלכות”. אילו טיפים לבחירת כסא משרדי כדאי שתדעו לפני שאתם הולכים לרכוש.

מכיוון והשימוש שלו, מהמנכ”ל עד אחרון הפקידים הזוטרים, נעשה באופן רציף יומיומי, כיסא משרדי הוא דבר אינטגרלי לצורכי העבודה ולא משנה אם מדובר על פעולות טופסולוגיה, מחשוב או משא ומתן מול לקוח או ספק! כאן תוכלו לראות כמה טיפים לבחירת כסא משרדי שאספנו בשבילכם.

כסאות משרדיים בראשון לציון – המלצות

ככל שאיכות הכיסא נמוכה יותר מבחינת נוחות ומבחינת חומרי הגלם שממנו הוא בנוי, כך גם יוצא שיכולת הישיבה עליו מתקצרת. הכוונה היא שאם הכיסא המשרדי אינו מרופד דיו או שהמנגנונים שבו לא בנויים לעמוד בעומס של משקל לאורך זמן, המשתמש שלו יכול לחוות בקע דיסק למשל (שלב אחד לפני פריצת דיסק) אשר יכול לגרום לכאבים המשתקפים לרגליים או לגב. לכן עדיף להשקיע כמה שיותר באותו כיסא ולאחריו להתמקד בכל השאר הריהוט.

דגשים בבחירת כסא משרדי

בין אם בחרתם במערכת ריהוט משרדית או לחלופין החלטתם לרכוש כל רהיט בנפרד – הכיסא הוא לא רק פריט יופי: יש בו את הכוח להוריד מכאבי הגב של העובד, להעלות תפוקה בזמן העבודה ובעיקר בזמני לחץ המצריכים ישיבה ממושכת! בין יתר הטיפים לבחירת כסא משרדי, חשוב גם לבחור בכיסא בעל מנגנון פנאומטי לצורך שינוי גובה הכיסא עצמו, במיוחד כאשר רכשתם שולחן למשרד בנפרד על מנת שיתאימו מבחינת מידות ישיבה לצרכים שלכם, או של העובד. ככל שהכיסא מרופד יותר, כך גם הסיכוי שהשולחן לא יתקלף בטרם עת כתוצאה מהמכות בינו לבין הכסא המשרדי.

מחירי כיסא משרדי

כל כיסא מזכירה בעל מנגנון פנאומטי לייצוב הגובה למשל, יכול להתחיל ממחירים העומדים על 200 ל-300 שקל. במידה והחלטתם להשקיע קצת יותר, המחירים יכולים לעלות בין כמה עשרות שקלים לכמאה שקלים יותר ואז גם איכות הגלגלים של הכיסא המשרדי עולה בהתאם והוא עולה גם אם החלטתם לבחור בין כיסא עם משענת פשוטה יחסית, לבין כיסא ארגונומי למשל.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד