חשיבות דלפק קבלה בריהוט המשרד

כשחושבים על זה, היום זה נראה כה בנאלי שדלפק קבלה יעמוד בכניסה למשרד – כי בניגוד לרהיט זה, שולחן מזכירה חשוף נראה לא מזמין וידידותי לאורחים

בין אם זה הגודל אשר עושה את ההבדל, או כל דבר אחר אשר מקושר לאיך שאנחנו רואים עסק – דלפק קבלה כיום הוא הכרח לכל משרד בינוני עד גדול! כאשר הלקוחות שלכם מגיעים אליכם הם פוגשים קודם כל את דלפק הקבלה שלכם. להלן כמה סיבות שיגמרו לכם להבין עד כמה חשוב הדלפק שלכם ואיך כדאי לעצב אותו.

דלפק משרדי

הנאה הדלפק בעיניך? גם אם לא, ניתן לסובב כל בורג עד שתרגיש שבע רצון! יש אנשים שמעדיפים עץ אלון סולידי, יש אנשים שמעדיפים צורה מלבנית עם צבע חזק ומבריק בגימור פורניר – גם אם אתם מעוניינים בדלפק קשתי עם משטח זכוכית מצוחצח, לא תרגישו שהשכנים או הלקוחות ירגישו שזה לא נאה בעיניהם ולכן ירצו להישאר בבית.. כי בספינזי דואגים לכל אום אשר מוברג לדלפק מבעוד מועד!

דלפק קבלה למשרד

ישנן לא מעט אפשרויות לבניית דלפק קבלה על פי דרישות הלקוח, כך שיתאים לצרכיו בהתאם למידות המשרד ואופיו – אז ניתן להתאים צבעים שונים לרהיט אשר משאיר רושם ראשוני ללקוחות הבאים מבחוץ, הן בהתאם לצבע והן בהתאם לסוג העץ (למשל: עץ ישראלי חזק דיו לאחסן כמות גדולה של תיקיות וטופסולוגיה, או עץ אירופאי איכותי ומבריק במראהו). ישנם דלפקים אשר ניתן להזמין מתוך קטלוג רהיטים ולשנות דברים בהתאם לצורך, וישנם כאלו אשר ניתן לבנות בהזמנה אישית – כך או כך ניתן להתאים רגליות פילוס או מעבר לכבלים בתעלות עם כיסוי אלומיניום.

אזור קבלה בכניסה למשרד

לא משנה כמה שטח המשרד גדול – גם אם יש לו לובי לא קטן, ניתן בעזרת הצוות המקצועי של ספינזי להתאים את המידות והעומק לחלל החדר בקלות יחסית, תוך התחשבות בעיצוב כמו הצורך של הפקידים בפרטיות, למען עשיית העבודה השוטפת, ופונקציונליות מרובה. מתן חשיבות דלפק הקבלה בריהוט המשרד – דינו ככל עמדת עבודה, ומראהו חשוב על אחת כמה וכמה משאר העמדות באזור העבודה!

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד