חדר עבודה בבית הוא משרד לכל דבר

בהרבה תפקידים ומקצועות, אין סיבה היום לא לעבוד מהבית במקום לבזבז זמן יקר ערך בנסיעה בפקקים, מציאת חנייה וכיוצא בזה. כל זה מבלי לדבר על עלויות השכירות לעסקים שרק עולות. אם החלטתם לפתוח סוף סוף משרד בביתכם, לא מספיק רק לקנות מחשב נייד או נייח חדשים. יש להתחדש בריהוט משרדי שיתמוך בכם ויאפשר לכם עבודה נוחה ונעימה.

שולחן מחשב מרווח אחד או יותר, שכל אחד מהם ימלא פונקציה אחרת? ישנם שולחנות גדולים דיים כדי להכיל בהם גם את מסכי המחשב, גם את הניירת החשובה במגירות מתחת וגם את מכשיר הטלפון של העסק הביתי. אנחנו יכולים להציע לכם מגוון שולחנות כאלו, וגם כיסאות הם לא פחות חשובים כשמדברים על הדברים החשובים בעיצוב משרד ביתי. תוסיפו מקום לארון אחסון משרדי שמהווה את ארכיב המשרד, ו “השילוש הקדוש ” של עיצוב המשרד הביתי יוכל להגיע לרמת מאה אחוז.

שולחנות לחדר עבודה או משרד ביתי

שולחנות למנהלים מהווים את גולת הכותרת: הם מורכבים מעץ איכותי, השולחן יציב מאוד והעץ עצמו עבר גימור שונה, כאשר ישנם שולחנות אשר מכוסים זכוכית – הכל כדי להקנות לשולחן המנהל מראה מכובד ורציני יותר, ומצד שני גם פרקטי למשתמש. שולחנות נוספים יכולים להיות שולחן עבודה מדגם טרפז למשל, שעליו נוח לעבוד ולשים חפצים רבים כמו מחשב וניירת רבה, ועדיין יכול להישאר מקום לפריטים נוספים! לבסוף, שולחנות אוכל וקפיטריה: הם מתוכננים כך שהם בדרך לא תופסים מקום רב מחלל חדר עבודה, והם קלים לנשיאה ועדיין יציבים להפליא. עליהם ניתן להניח מכונת קפה וכיוצא בזה.

כיסאות משרדיים למנהלים

כמנהלים ואדונים לעצמכם, כיסא הוא החלק הכי חשוב שיש לשים עליו דגש, כשאתם באים לעצב משרד ביתי. נוחות הכיסא מועילה גם לבריאות לטווח ארוך, ולטווח הקצר והמידי היא הופכת אתכם ליעילים יותר בעבודה. בעיות גב, מחלות לב וכיוצא בזה יכולים להיגרם כתוצאה מישיבה על כיסא לא פרקטי לכם, ובמיוחד אם אתם יושבים עליו הרבה שעות. כיסאות מנהלים וכיסאות מזכירה הם הסוגים המתאימים לעובדי משרד, והפונקציות הסטנדרטיות להם הם כיסא מתכוונן עם ידיות מתכווננות, וגלגלים אם צריכים להיות ניידים בחלל צר. מעבר לכך, משענת הגב התחתון חשובה, כמו גם העליון ולכן חשוב שתמצאו מנגנון סנכרוני ואולי גם משענת ראש נוחה.

כיסאות אורחים בשביל חדר עבודה בבית או במשרד

אם העסק הביתי שלכם הוא כזה שאמור לקבל קהל במידה ואתם מחפשים גם כיסאות אורחים או כיסאות המתנה וספסלים, יכול להיות שתרצו לחשוב יותר על כיוון של מיתוג מתאים למשרד, ולא בהכרח כיוון של נוחות מפאת עצם העובדה שאורחים יושבים למעט זמן, אם בכלל. לצד הפרקטיקה, חשוב שהמסמכים בארונות יהיו נגישים מבחינת גובה וגודל, שולחנות גדולים דיים ויציבים כדי שניתן יהיה לעבוד עליהם בלי ליצור עליהם עומס של משקל, וחשוב גם שיהיו מותאמים לגודל המשרד ולנגישות לחשמל כאשר האתגר הגדול בעיצוב משרד ביתי נשאר ניצול חלל קטן יחסית. לבסוף, הכיסאות מצריכים את מירב ההשקעה מבחינת סקר שוק כדי שיהיה לכם נוח לקום בבוקר ולהתחיל יום עבודה חדש הישר מהמשרד הביתי.

ארונות עץ משרדיים עבור חדר עבודה

ארון ניתן להזמין ישירות מהיצרן בדגם שנבחר מהקטלוג, ויכול להיות גם מובנה בהתאמה אישית לאחר לקיחת מידות. העץ הוא לרוב איכותי ויציב, ומגיע בצבעים שונים. חלק מהארונות חשופים וחלקם באים עם דלתות הזזה או ידיות פתיחה. גודל הארון תלוי בגודל הניירת, וניתן למצוא ארון כוורת שמגיע ללא דלתות וארון עם דלתות הזזה נמוך או גבוה, לפי הצורך. ככל שהארון נגיש יותר ומצריך יותר התעסקות, צריך שהוא יהיה בגובה שנוח להגיע אל מדפיו, ואם העבודה עדיין גוררת אתכם לחוסר סדר בארון, אולי כדאי להזמין אחד עם דלתות למען שמירת האסתטיות לכם ולאחרים.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד