ויטרינות למשרד – דגשים חשובים לעת רכישה

אם יש משהו לא פחות חשוב משולחן וכיסא משרדי, זהו ארון לשים קלסרים וספרים בו: אבל אם כבר בארון עסקינן אז למה לא לרכוש ויטרינה?

גם בשביל להוסיף סטייל וגם כי ארון זה משדר קונספט אחר מאשר כזה ללא זכוכית! אז גם בהיבט הויטרינות יש כמה דגשים חשובים לעת רכישה שיכולים לעזור לכם לא לטעות בקנייה.

התאימו את הויטרינה לשאר הריהוט במשרד

למראה סולידי בחדר לבן ארון ויטרינה בצבע שחור יכול בהחלט להתאים לאווירה, אבל כמובן שהצבע צריך להיות מתואם עם שאר הריהוט במשרד. צבע לבן למשל יכול להוסיף למראה של חדר משרדי מושקע, במיוחד אם שאר הריהוט מגיע עם גימור פורניר כמו במשרד של עורך דין מיומן. אך לא רק הצבע משחק פה תפקיד, כי אם גם הצורה של הויטרינה: קחו למשל כדוגמה ויטרינות למשרד עם זכוכית חצויה אשר נראים כמו עמודים בצורתם – תעמידו אחד או שניים כאלו על הקיר מאחורי פינות השולחן והמשרד יכול להפוך ללובי של בית מלון מבחינת הסטייל שלו!

למה ויטרינה ולא ארון אחר?

אם אתם רוצים לשמור על תכולת הארון נקייה, הזכוכית עושה את ההבדל בין ויטרינה במקרה הזה לבין ארון כוורות פתוח למשל. בנוסף, הלקוח אשר מגיע למשרדכם יוכל לזכות ולראות קלסרים מסודרים למופת בארון ולא מפוזרים על שולחן במשרד או על רצפת החדר! יש גם משהו יותר מזמין יותר בארון ויטרינה, שכן תכולתו נשקפת לעיני הלקוח והוא לא שומר על אינטימיות ו “דיסטנס ” כמו ארון רגיל בבית, שבו שומרים ומאחסנים בגדים.

רכישת ויטרינות למשרד ממקום אמין

איך שלא תסתכלו על זה, ארון ויטרינה נראה יותר מושקע בעיני המתבונן והוא יכול להוסיף טעם אחר לעיצוב המשרד – לכן אל תתפשרו על ארון מסוג אחר רק בגלל שאין לכם רצון וזמן בלהתעסק במה שנראה לכם שולי! התייעצו עוד היום עם מומחה לעיצוב וריהוט בספינזי והוא כבר ידע להתאים לכם ארון זכוכית מתאים, בהתאם לצרכים שלכם במינימום השקעה מצדכם וכך הדבר לא יהפוך לפרויקט והתעסקות.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד