שלושה טיפים לבחירת כסא מנהלים

בעלי חברה או עצמאיים? חשוב שיהיה לכם כסא מנהלים מעולה! אם אתם אלו שאחראים על בחירת כסאות מנהלים לעסק, כדאי שתעשו את זה בחכמה כדי שהכסא ישמש אתכם בהצלחה ובנאמנות לאורך זמן.

חשוב לדעת שלמרות שמו של כסא מנהלים, הוא לא נועד רק עבור מנהלים אלא גם עבור פקידים, תלמידים, סטודנטים או כל מי שמעביר זמן בישיבה מול מחשב או בפגישות. הכסא מתאים יכול להגדיל את התפוקה של העובד וחשוב מכך- לשמור על הבריאות שלו. אל תקלו ראש בבחירה אבל גם אל תדאגו יותר מידי. זו לא הולכת להיות משימה מסובכת יותר מידי, אנחנו כאן כדי לעזור. הנה שלושה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הכסא המושלם.

איכות – מה כדאי לבדוק ברכישת כסאות מנהלים?

חיפוש כסאות מנהלים נכון חייב להתמקד באיכות. כסא הוא לא משהו שמחליפים בכל שנה והוא ללא ספק אמור לשמש אתכם לאורך זמן. רק כסא מנהלים איכותי יוכל לעמוד במבחן הזמן ולהבטיח שגם עם שימוש מאסיבי במיוחד הוא לא יישחק, יתבלה, ייהרס או חמור מכך יגרום נזק למי שיושב עליו. וודאו שהריפוד של הכסא הוא איכותי, שהשלדה שלו חזקה ועמידה ובחרו ביצרן ריהוט משרדי בעל ניסיון וידע בתחום. חפשו את האיכות! גם אם זה ידרוש מכם להשקיע יותר כסף, זה ישתלם לטווח הרחוק.

נוחות – אסור להתפשר על זה!

כסא מנהלים נוח הוא חשוב בדיוק כמו כסא מנהלים איכותי אם לא יותר. כדאי לזכור שמנהלים (או כל מי שמעביר שעות רבות בישיבה), עלול לסבול מכאבי גב או בעיות אורטופדיות אחרות. מסיבה זו על הכסא להיות כסא אגרונומי ובעיקר מאוד מרופד ונוח. הבשורה הטובה בכל הסיפור הזה היא שהיום כבר לא צריך לבחור ולהכריע בין נוחות לאיכות. ניתן למצוא כסאות מנהלים נוחים באיכות גבוהה כאן בספינזי וגם אצל יצרנים אחרים שמבינים שהשילוב הזה הוא דרוש והכרחי כל-כך.

עיצוב – בדרך כלל על פי הטעם

אחרי שנגענו באיכות ובנוחות הגיע הזמן לדבר על עיצובים של כסאות מנהלים. מדובר בכסא שמהווה פריט ריהוט משרדי גדול ובולט בעל השפעה רבה על המראה הכללי של המשרד או חלל העבודה. אנו ממליצים לבחור כסאות מנהלים בעיצוב שתואם לקווים של המשרד עם דגש על מראה עדכני וטרנדי. כשהכסא משדר יוקרה ועדכניות זה משפיע על החלל כולו או כמו שאנחנו תמיד אומרים ללקוחות שלנו.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד