איך לבחור שולחן עבודה

החלטתם לפרגן לעצמכם וקניתם שולחן עבודה לבית, ככה שסוף סוף תהיה לכם הפינה המסודרת שאתם רוצים? כנראה שקיבלתם החלטה נכונה ונבונה.

שולחן עבודה טוב הוא אמצעי חשוב מאוד כדי לשמור על סדר בענייני היום יום. אז אם אחרי ההחלטה אתם שואלים איך לבחור את השולחן המתאים ביותר, הנה לכם כמה טיפים.

התאמת שולחן עבודה

אם נלך לחנות ריהוט משרדי מבלי לעשות שיעורי בית אנחנו עלולים להתבלבל מההיצע ולקנות שולחן שלא מתאים לצרכינו, לכן מומלץ לפני שיוצאים מהבית או מהמשרד, לבדוק טוב מה אנחנו מחפשים. האם אנחנו צריכים שולחן עם תאי אחסון, מגירות, איזה צבע יתאים לחדר והכי חשוב, מה גודל שולחן העבודה שאנחנו צריכים כך שהוא יתאים לגודל החדר. רק כשנדע את הפרטים האלה נוכל לצאת לחנות הרהיטים למצוא את השולחן המיועד בחנות.

איך נבחר איזה שולחן משרדי לקנות?

כשנלך לבחור שולחן עבודה, גם אחרי שנבחר את אלה שהגודל שלהם מתאים, עדיין יעמדו מולנו מבחר גדול של שולחנות עבודה עם שלל עיצובים ואופציות. במצב הזה כדאי להעמיד את השולחנות שאנו מתלבטים לגביהם לשני מבחנים. הראשון הוא מבחן העיצוב ולכן מומלץ לבוא עם תמונה של המיקום או החדראליו מיועד השולחן, כך שנוכל לראות האם העיצוב מתאים והדבר השני והלא פחות חשוב הוא ההיבט הפרקטי בו נשאל את עצמנו האם אנחנו צריכים מגירות או מדפים והאם זה בא על חשבון העיצוב. סדרי העדיפויות בין פרקטי לעיצוב הם דבר אינדיבדואלי וכל אחד יכול להחליט מה יותר חשוב לו.

איפה קונים שולחן מחשב

שולחנות עבודה אפשר לקנות במחבר חנויות גדול מאוד כשחלקם אפילו וירטואלי. אנו בספינזי ממליצים להסתכל בקטלוג שולחנות העבודה שלנו כדי לקבל רעיונות וכיוונים אבל כדי להתאים את השולחן באמת כך שיהיה לכם נוח לראות את הפרטים הקטנים, אנו ממצליצים לכם להגיע לחנות שלנו בתל אביב לאלה שגרים באזור המרכז ובסניף בראשון לציון לאלה שגרים במרכז ולהתרשם מקרוב. לפעמים גם המבחר שיש בחנות עוזר לגבש דעה כי שזה מול העיניים זה קל יותר.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד