אורטופדיה בשירות הריהוט

אולי ההיבט הכי חשוב כאשר באים לרכוש כיסאות למשרד! התחום האורתופדי צבר תאוצה במהלך השנים, כדי לענות על צורך של בריאות לגב מכיוון שמרבית העבודות עברו לישיבה מול מחשב, ולכן אנשי מחקר החליטו לייצר (ועדיין מייצרים), דגמים של כיסאות אורתופדיים – בין אם למשרד ובין אם לעבודה מהבית על כיסא נוח!

בעבר אולי היה מספיק לבנות כיסא מעץ אצל הנגר בשכונה, היום ישיבה ממושכת היא שגרה כמעט יום-יומית הן בבית והן בחדר המשרד, ולכן חשוב להבין שחשוב להשתמש בעזרים כמו ריהוט אורטופדי ברמה גבוהה, יכולה להציל אתכם מכאבי גב וגפיים גם לעוד עשר שנים ויותר? אז אילו סוגים של  ריהוט אורטופדי כדאי לבדוק בגישוש בחברות לריהוט משרדי?

כיסאות אורטופדיים מעור

לא פעם אנשים העובדים שעות רבות על כיסא בוחרים בכיסא עור איכותי כמו כורסת מנהלים מעור אמיתי דגם לואי. היוקרה שבכיסא כזה הפכה אותו למזוהה עם שוק המבודל בעובדים בעלי משרה בדרג גבוה כמו מנהלים וחברי דירקטוריון – ומכאן כנראה השם”כיסא מנהלים “! היתרונות שבכיסא עור איכותי היא בנוחיותו, והעובדה שהגימור שלו של עור אמיתי הופך אותו ליקר יותר נתנה לגיטימציה למהנדסים שלו להוסיף מנגנונים מתכווננים לראש, לידיים ולגב העליון והתחתון, כמו גם מושב ארגונומי. מכאן כיסא מנהלים עושי עור הוא כנראה הכיסא האידאלי לכל משתמש.

נוחות אורתופדית – כיסאות למשרד

גם עובדים זוטרים צריכים תמיכה לגב! המזכירה שיושבת רוב שעות היום ועונה לטלפונים, מארגנת יומנים למנהל וקובעת פגישות צריכה גם היא להרגיש בנוח על כיסא אורתופדי יציב. אין הדבר אומר שצריך לרכוש גם בשבילה כיסא מנהלים עם מושב, או אפילו דמוי עור – כיום לא חסרים כיסאות מזכירה בשוק אשר נותנים שעות מרבית הכוללים מנגנוני שינוי זווית, משענת עם גב גבוה וכרית תמיכה לגב התחתון. כל האמצעים הללו יכולים לעזור לעבודה יעילה ועקבית מצד מזכירות ועובדים אחרים! כיסאות מנהלים מעור וכיסאות מחשב הן חלק מהרעיון של עזרים התומכים בגב לזמן ארוך, אך גם לקוחות זקוקים למושבים לא פעם כמו כורסאות או כיסאות אורח מרופדות – הם הרי אלו ששמים את הכסף בסוף היום ועוזרים לשלם משכורות!

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד