אבזור וריהוט המשרד המודרני

כיום משרד זה הרבה יותר מעוד מקום עבודה. היום, שאנחנו אומרים משרד אנחנו מתכוונים לעיצוב מודרני שמשתמש בחומרים עמידים, בנוסף אנחנו מתכוונים לעיצוב שמתחשב בבריאות המשתמש

אצלנו בספינזי אנחנו לוקחים את כל הפרמטרים האלו ויוצרם עבורך ועבור אנשיך את מיטב הציוד המשרדי לו אתה והם זקוקים בשביל לעמוד ביעדים שלכם בצורה הטובה ביותר. ריהוט המשרד המודרני הוא המטרה שלנו. לכן, הוספנו ללוגו שלנו חוויית המשרד החדשה שהיא בעצם באה לתת לכם מעטפת שכוללת מספר תהליכים בריהוט המשרדי. התהליך הראשון מדבר על תכנון המשרד על פי מידות החלל שיש לכם ומיקום הרהיטים בחלל. השלב השני מדבר על תכנון הרהיטים והפונקציות שלהם שיתכתבו עם גודל החלל, עיצובו והצרכים שלכם. בשלבים אלה אנחנו מגיעים עד אליכם לקחת מדידות ולאחר מכן משתמשים בשרטוטים ואף הדמיות כדי להמחיש לכם את התוצאה כמה שאפשר. לבסוף, הצוות המיומן שלנו מגיע להרכיב ולהתקין את הרהיטים במשרד שלכם.

עיצוב משרד – יופי זה לא הכל

כשבעל עסק רוצה לרכוש ריהוט משרדי עבורו או עבור אנשיו, מומלץ לבחון כמה דברים טרם, הרכישה. לעתים, באופן טבעי, אנחנו רוצים לרכוש דברים לפי טביעת עין, אך אם זאת מומלץ להסתמך בנוסף, על דברים נוספים. כאשר נגשים לקנות ריהוט משרדי, צריך לשאול את השאלות הבאות: מה המרחב שיש לי במשרדים? מה איכות החומרים שאני רוכש? והאם מה שאני רוכש יתמוך באנשיי לשעות רבות של עבודה?- לאחר שהלקוח שואל את עצמו את השאלות האלו- כדאי להפנות את השאלות אלינו. בספינזי נדע לתת המענה האופטימלי למשרדך, אם זה מבחינת העיצוב, החומר האיכותי והמענה ההולם לבריאותך ולבריאות עובדיך.

כסא משרדי, שולחן עבודה ומה שבניהם וסביבם

אז מה בעצם אתה מחפש כשמדובר על ריהוט המשרד המודרני? על שאלה זאת תצטרך להשיב בעצמך. אנחנו יכולים להציע לך את מיטב הריהוט המשרדי:

  • כיסא משרדי – כיסא מנהלים, כיסא מחשב, , כיסאות לאורחים, כיסא לישיבות וכדומה.
  • שולחנות למשרד – שולחן עבודה, שולחן לחדר ישיבות, שולחן מנהלים
  • ריהוט משרדי משלים – דלפקי קבלה, ארונות, ארגזי מגירות וריהוט לפי בקשתכם עשוי זכוכית או מתכת.
למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד